Hulpvraag i.v.m. gewijzigde emailadressen

Beste Allemaal,

Bij hoge uitzondering, ontvangen jullie van ons een extra bericht m.b.t. "Anders-Kerken". Ditmaal vragen wij jullie hulp...

Ons is gebleken dat ca. 30% van de mailadressen die wij gebruiken voor het versturen van Anders Kerken uitnodigingen, niet meer in gebruik is. Dit komt o.a. doordat glasvezel in Dedemsvaart en omstreken is uitgerold en veel mensen een andere internet-provider hebben gekozen. Meestal verandert hierdoor ook het mailadres.

Onze vraag is of jullie in je omgeving (familie / vrienden / kennissen) zouden willen vragen of ze de uitnodiging hebben ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, dan is de kans groot dat wij van de betreffende persoon een onjuist (oud) mailadres hebben. Het kan natuurlijk ook zijn dat wij van mogelijk geïnteresseerden in "Anders Kerken", überhaubt nog geen mailadres hebben. In beide gevallen willen wij vragen of jullie ons kunnen helpen om de correcte mailadressen in ons bestand te krijgen.

De makkelijkste manier om mailadressen aan te melden voor de Anders Kerken uitnodigingen, is door op internet de website www.anders-kerken.nl op te vragen. Bovenin de donkerblauwe menu-balk, staat het woordje "aanmelden". Als je daar op klikt kun je mailadressen invoeren.

Wij hopen dat we dan spoedig alle geïnteresseerden weer kunnen bereiken.

Alvast heel hartelijk dank voor jullie hulp.

Hartelijke groet,