Zondag 22 januari weer "Anders-Kerken"

Zondag 22 januari weer

Hallo allemaal, allereerst natuurlijk voor iedereen nog de beste wensen!
Op 22 januari staat de eerste "Anders-Kerken"-dienst van dit jaar gepland. Het thema van deze dienst is "Heb jij het nog in je?" Met "het" denken we aan; vertrouwen, dankbaarheid, positieve energie, etc.

Vandaag de dag worden we er veelvuldig aan herinnerd dat we in "crisis-tijd" leven en dat er veel "problemen" zijn. En natuurlijk is er daarnaast ook verdriet om zaken als scheidingen, ziekte en sterfte. Maar is het enkel leed of ervaren we daarnaast ook zegeningen?

Samen met Ds. van Rheenen willen we ons op dit thema bezinnen en de EPN-band zal de dienst weer muzikaal begeleiden.

De koffie staat zoals gebruikelijk vanaf 10:00 uur weer klaar en om 10:30 uur gaan we van start met de dienst. Jullie komen toch ook?
Tot zondag!

Wil je onderwerpen aanleveren voor gebed?

In het kader van "Anders-Kerken" proberen we met enige regelmaat dingen anders te doen. Deze keer willen wij jullie graag de mogelijkheid bieden om onderwerpen aan te leveren die jullie bezig houden en die je graag in een gebed opgenomen zou zien. In deze moderne tijd zetten we daar het instrument "email" voor in. Gebeds-onderwerpen kunnen jullie mailen naar info@anders-kerken.nl.

Uiteraard probeert de voorganger zoveel mogelijk onderwerpen te verwerken maar wij vragen jullie begrip als dit niet in alle gevallen mocht lukken. Wij hopen op veel input van jullie, zodat het echt een dienst wordt "voor" en "van' ons allemaal.