Zondag 30 januari a.s. weer Anders Kerken

De eerste "Anders Kerken"-dienst van dit nieuwe jaar, is volgende week op 30 januari. Er is weer veel aandacht aan de voorbereidingen besteed en samen met jullie hopen we er dan ook een mooie dienst van te maken. Voorganger in deze dienst is Ds. J. van Dijk en samen met hem gaan we ons buigen over het thema "Stil maar, wacht maar..."

Wij vragen ons allemaal wel eens af wat we ons nou precies voor moeten stellen bij "Gods Koninkrijk". We geven er namen aan als "Hiernamaals", "Hemel" of moeten we "Gods Koninkrijk" meer voorstellen als een hemel op aarde?
We willen ook graag weten wat de bijbel ons daarover leert.

De EPN-band zal de dienst begeleiden met liederen (in moderne uitvoering) die over dit thema gaan.

Jullie zijn allemaal weer van harte welkom in het GKC aan de Wilhelminastraat in Dedemsvaart. Om 10:00 uur staat de koffie klaar en om 10:30 uur beginnen we met de dienst. Tot volgende week!

Wergroep "Anders Kerken"

EPN kan nog steeds muzikanten gebruiken

Gelukkig hebben we voor veel instrumenten al wel 2 muzikanten zodat we elkaar een beetje af kunnen wisselen. Maar ook in het geval van plotselinge ziekte, blessures of vakantie, is het erg belangrijk dat we niet gelijk met de handen in het haar zitten. Daarom doen we alsnog een oproep voor extra muzikanten.

Met name op de posten van basgitaar en dwarsfluit, zouden we toch wel erg graag versterking willen hebben. Maar ook als je een ander instrument bespeelt, zijn we altijd geïnteresseerd. Je kunt je per email aanmelden op het adres info@anders-kerken.nl

De EPN Band