Volgende week zondag 18 januari weer "Anders Kerken"

Hallo allemaal, om te beginnen natuurlijk nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Volgende week is er weer een "Anders Kerken" dienst. “Gebruik jouw talent!” is het inspirerende thema waar we op zondag 18 januari over gaan nadenken.
We hebben weer een heel nieuw jaar voor de boeg, waarin het wederom op onze talenten aan komt! Wat doe jij met je talenten? Hoe geef jij richting aan jouw leven of het leven van een ander door het gebruik van je talenten? Ben je in staat om de sleur van het dagelijks leven te doorbreken en durf je jouw talenten in dienst van God te stellen?

Met dit thema hoopt de werkgroep “Anders Kerken” i.s.m. ds. Van Staveren je een denkrichting aan te geven waar je ook na deze zondag nog aan denkt en wat mee doet!

We bieden weer koffie , thee of ranja aan vanaf 10.00 uur en de dienst start om 10.30 uur. Natuurlijk weer onder de bezielende muzikale begeleiding van de EPN band.
Tot volgende week!