Afmelden nieuwsbrief

Volgende week 24 januari "Anders Kerken"

Volgende week  24 januari "Anders Kerken"

Volgende week zondag is er weer "Anders Kerken".

Het thema van de AK dienst is "Modern Noaberschap". Noaberschap gaat over de plicht om je buren te helpen. Bestaat dat nog in deze moderne tijd? Tegenwoordig hebben we vrienden aan de andere kant van het land en via social media heb je meer vrienden dan ooit. Wie zijn dan nog die noabers?

Het lijkt logisch om het nu te gaan hebben over hoe jij je moderne noaberplicht moet gaan vervullen. Maar we willen het eens omdraaien. Wat kun JIJ doen om ervoor te zorgen dat een ánder een noaber voor jou kan zijn. Hoe weet iemand dat je hulp nodig hebt? Hoe kun je het de ander makkelijk maken om iets voor jou te doen? En wat heeft dat mooie Bijbelse spreekwoord “Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden’ ermee te maken?

Ds Huiskamp maakt ons wegwijs in het moderne noaberschap en de muzikale begeleiding wordt weer verzorgd door de EPN-Band.

Vanaf 10:00 uur staat de koffie klaar en om 10:30 begint de dienst. Jij bent er toch ook?

Tot volgende week!

Werkgroep "Anders Kerken"