Zondag 10 maart "Anders Kerken"

Zondag 10 maart

Hallo allemaal!

Volgende week hebben we weer een "Anders Kerken" dienst. Het thema van de dienst is; "Wat zou jij doen?", waarbij het begrip "vergeving" centraal staat. We horen soms vreselijke dingen in de media en hebben dan vaak al heel snel ons "oordeel" klaar. Maar wat zegt de Bijbel en ons geloof daar over?

Met die vraag gaan we ons bezig houden en voorganger daarbij is Ds. Dorgelo uit Hardenberg. De muzikale begeleiding wordt verzorgd door de EPN-Band waarbij weer een mix van christelijke muziek en pop-muziek mag worden verwacht, passend bij het thema.

Zoals gebruikelijk staat de koffie klaar vanaf 10:00 uur en beginnen we om 10:30 uur met de dienst. We hopen jullie volgende week allemaal weer te zien in gebouw "Antenne" aan de Wilhelminastraat. Tot dan!

Gezocht: zangtalenten voor de EPN-band

Heb jij zangtalent en lijkt het je leuk om de EPN-band te komen versterken?

Ben jij sopraan of tenor en heb je zangervaring? Lijkt het je leuk om de EPN-Band te versterken? Dan zijn we op zoek naar jou!

Mail voor informatie of meldt je alvast aan voor een auditieavond op info@anders-kerken.nl.

Hartelijke groet,

De EPN-Band