Volgende week weer "Anders Kerken"

Volgende week weer

Volgende week zondag 13 maart is er weer "Anders Kerken" en bij deze nodigen we je daar van harte voor uit. Natuurlijk zijn ook jullie familie, buren en vrienden van harte welkom. We hopen dan ook dat je de uitnodiging doorgeeft en daarmee anderen misschien inspireert.......

Het woord inspratie zal in de dienst nog terug komen, want het thema is namelijk "Voel je vrij" en daarbij staat de "Heilige Geest" centraal. De Heilige Geest helpt ons om angsten te overwinnen en inspireert ons.
Onze voorganger is Ds. G.B. Huiskamp en samen met hem willen we ons buigen over dit onderwerp.

Zoals altijd staat om 10:00 uur de koffie klaar en is er volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten. Om 10:30 beginnen we met de dienst. We hopen jullie allemaal weer te zien in het GKC aan de Wilhelminastraat. Tot dan!