Zondag 14 oktober weer "Anders Kerken"

Zondag 14 oktober  weer

Hallo Allemaal,

Volgende week zondag (14 oktober) is er een "Anders Kerken"-dienst. Alweer de laatste van dit jaar. In deze dienst gaat Ds. Huiskamp voor en samen met hem zullen we ons bezig gaan houden met het thema: "Waar gaat het nou eigenlijk om ?"

In ons dagelijks leven zijn wij ontzettend druk met "aardse" zaken : "Zijn we voldoende succesvol in onze carriƫre? "Verdienen we wel genoeg?" "Presteren onze kinderen wel voldoende op school en op de sport?" Maar als we aan het eind van ons leven terugkijken
op ons leven......., Ging het dan daar nou allemaal wel om?

De EPN-band begeleidt ons weer in deze dienst met een mix van christelijke en moderne liederen.
Zoals gebruikelijk staat de koffie klaar om 10:00 uur en om 10:30 uur beginnen we met de dienst. We hopen jullie allemaal te zien om 10:00 uur in het GKC aan de Wilhelminastraat. Tot dan!

20+ middag na afloop van de dienst

20+  middag  na afloop van de dienst

Aansluitend aan deze Anders Kerken dienst is er een 20+middag georganiseerd door Commissie Kerk en Jeugd en
het Jeugdteam. Na de dienst is er gelegenheid samen een broodje te eten en vervolgens op een interactieve manier dieper in te gaan op het thema van de dienst.

Mocht je oppas nodig hebben voor je kind(eren) laat het dan even weten via renatepouls@gmail.com

Iedereen is van harte welkom en we hopen je de 14e te zien!

Tot dan!

Commissie "Kerk & Jeugd" en het "Jeugdteam"