Volgende week zondag 20 januari weer "Anders Kerken"

Volgende week zondag 20 januari weer

Graag nodigen wij jullie uit voor de eerste "Anders Kerken" dienst van dit jaar. Zondag 20 januari zal Ds. Breunesse ons voorgaan en samen met ons stil staan bij het thema 'The voice of God".

Daarbij stellen we ons o.a. de vraag "Wat betekent de bijbel vandaag nog voor ons?" De bijbel is door de jaren heen niet veranderd maar de "tijdsgeest" wel. Kunnen we de betekenis van de bijbel vertalen naar de huidige tijd en taal?

Ook deze keer zal de EPN-band de dienst weer muzikaal begeleiden. Met een mix van Christelijke liederen en POP-nummers hopen we er weer een geweldige viering van te maken.

De koffie staat klaar vanaf 10:00 uur en om 10:30 uur beginnen we met de dienst. We zien jullie volgende week graag allemaal in "De Antenne" aan de Wilminastraat.

Tot volgende week!