Afmelden nieuwsbrief

Zondag 26 september weer "Anders Kerken"

Zondag 26 september weer

Na een zomer-pauze van ongeveer 3 maanden, gaan we volgende week eindelijk weer "Anders Kerken". Zoals gebruikelijk zal de koffie weer klaar staan om 10:00 uur en kunnen we vóór de dienst even gezellig samenkomen en bijpraten. Om 10:30 uur zal de dienst dan echt beginnen.

Voorganger is Ds. Huiskamp en deze keer zal onze eigen EPN-band de muzikale begeleiding weer verzorgen.
Het thema voor deze dienst is "Leer mij vergeven". Vergeven we om de ander van zijn schuldgevoel te bevrijden of doet vergeving ook iets met de degene die vergeeft?
Kunnen we ècht vergeven? Wat zegt de bijbel er over?

We gaan weer voor een vlotte, aansprekende dienst met moderne muziek maar natuurlijk ook met inhoud. We zien jullie graag allemaal weer vanaf 10:00 uur in het GKC aan de Wilhelminastraat. Tot dan!

Werkgroep "Anders-Kerken"