Zondag 7 november weer "Anders Kerken"

Zondag 7 november weer

Op zondag 7 november hebben we alweer de vijfde en laatste "Anders Kerken"-dienst van dit jaar. In deze dienst zal Ds. van Dijken uit Nijverdal voorgaan.

Het thema van deze dienst is "The show will go on". God zal doorgaan met zijn plan! Hoe staat zijn kerk in dat plan? Wat zoeken wij in de kerk, of anders geformuleerd, wat hopen wij te vinden in de kerk? Hoe houden we de kerk aantrekkelijk?
We hopen samen met Ds. van Dijken meer duidelijkheid te krijgen over deze onderwerpen.

Uiteraard is er voorafgaand aan de dienst weer tijd om onder het genot van een kopje koffie met elkaar bij te praten. Koffie is er vanaf 10:00 uur. Om 10:30 uur begint de dienst. We hopen jullie allemaal weer te mogen begroeten in het GKC aan de Wilhelminastraat. Tot dan!