Zondag 8 mei "Anders Kerken" in de kerk aan de Hoofdvaart 5

Zondag 8 mei

Volgende week zondag (8 mei) houden we de derde "Anders Kerken"-dienst van dit jaar en voor het eerst sinds het bestaan van "Anders Kerken" is ook de locatie anders..... We vieren de dienst namelijk voor het eerst in kerk aan de Hoofdvaart (Hervormde kerk).
Het thema van deze dienst is "Ontdek je plekje". Op de momenten dat we het wat moeilijker hebben, zoeken we vaak een plekje bij God. Dat dit voor alle leeftijden geldt, zal blijken uit een openhartig interview met één van onze gemeente-leden.
Voorganger in deze dienst is Ds. J. van Dijk. Samen met hem gaan we ons met bovengenoemd thema bezighouden.

We hopen jullie op zondag 8 mei allemaal weer te mogen begroeten in de kerk aan de Hoofdvaart 5. De koffie staat vanaf 10:00 uur klaar en om 10:30 beginnen we met de dienst.

Tot dan! Werkgroep "Anders Kerken"

Let Op: Deze keer in de kerk aan de Hoofdvaart

Let Op:   Deze keer in de kerk aan de Hoofdvaart

Voor de volledigheid nog maar even een extra reminder..........

Op 8 mei is de "Anders Kerken"-dienst in de kerk aan de Hoofdvaart 5 in Dedemsvaart

Vanaf 10 staat de koffie klaar!