20 juni weer "Anders Kerken"

20 juni weer

Het is al weer even geleden dat we een "Anders-Kerken"-dienst hebben gehad en we zijn dan ook blij te kunnen aankondigen dat aanstaande zondag (20 juni) de volgende "Anders-Kerken"-dienst wordt gehouden. Voorganger is Ds. de Buck en in deze dienst zullen we muzikaal worden begeleid door de band JUST4U uit Hoogeveen.
Net als de vorige keren beginnen we weer iets later dan gewoonlijk. Vanaf 10:00 uur zijn jullie uitgenodigd voor de koffie en om 10:30 uur beginnen we met de dienst. We hopen jullie zondag allemaal weer te zien in het GKC aan de Wilhelminastraat. Tot dan!

Werkgroep Anders Kerken

Gospelband "Just4U"

Gospelband

Voor het eerst sinds het bestaan van "Anders Kerken" zal een andere band de muzikale begeleiding verzorgen. Just4U uit Hoogeveen timmert al ruim 15 jaar aan de weg in Kerkelijk Nederland en treedt regematig op in gasten-, jeugd- en themadiensten. De combinatie van hun verrassende arrangementen van bekende (kerk en pop) nummers en de gevarieerde muzikale bezetting worden vaak als erg vernieuwend en verfrissend ervaren.
Just4U heeft er zin in en wil er samen met ons allemaal graag een geslaagde dienst van te maken.