Uitnodiging voor 10 januari "Anders Kerken"

Uitnodiging voor 10 januari

Om te beginnen willen we jullie graag veel gezondheid, warmte en voorspoed toewensen voor 2010. Het nieuwe jaar is begonnen en eigenlijk maken we allemaal weer "een nieuwe start". Dat is ook het thema voor de dienst van 10 januari.

Voorganger in deze "samen op weg"-dienst is Ds. Marco Schut die speciaal voor deze dienst terugkeert naar het mooie dorp waar hij getogen is.

We hopen dat het weer net zo'n feest gaat worden als tijdens de afgelopen "Anders Kerken"-diensten. Wist je dat er de laatste keer meer dan 750 mensen in de kerk waren? Graag nodigen wij jullie allemaal weer uit voor 10 januari a.s. in het GKC aan de Wilhelminastraat. De koffie staat om 10:00 uur klaar. Om 10:30 uur beginnen we met de dienst. Tot dan!

Nieuwe website PKN Dedemsvaart

De PKN Gemeente in Dedemsvaart heeft een nieuwe website. Zoals jullie weten worden er vaak foto's gemaakt van de "Anders-Kerken"- diensten (met speciale dank aan Chris Weijenberg). Vanaf heden kunnen jullie die vinden door te surfen naar www.pkn-dedemsvaart.nl en bovenaan in het menu te klikken op "Kerk aan de Wilhelminastraat". Links in het menu verschijnt dan de button "Foto's"

Word jij ook lid van "Anders-Kerken" op Hyves ?

Word jij ook lid van

Het is voor de werkgroep "Anders Kerken" belangrijk om feed-back te krijgen over de diensten. We doen ons best om een zo goed mogelijke vorm voor deze diensten te ontwikkelen maar daarbij zijn jullie reacties van groot belang. Die kunnen uitgewisseld worden op onze hyves-pagina.
Hyves wordt verder gebruikt om foto's en video's te tonen van de diensten. Inmiddels zijn er al zo'n 100 mensen lid geworden van "Anders Kerken". Kunnen we jou eerdaags ook als lid verwelkomen? En misschien zijn er nog wel mensen in jouw omgeving geïnteresseerd.......?
Je vindt ons op het adres http://anderskerken.hyves.nl