Uitnodiging: Zondag 14 maart weer "Anders Kerken"

Uitnodiging: Zondag 14 maart weer

Volgende week zondag 14 maart is er weer een "Anders Kerken"-dienst. Wellicht hebben jullie nog de vele vliegtuigjes met wensen op je netvlies, die we op 10 januari gebruikten bij het thema "Een nieuwe start".
Voor volgende week zal het thema zijn; "Spreken met God", waarbij we stil zullen staan bij de verschillende manieren waarop wij mensen met God kunnen communiceren maar ook hoe God met ons communiceert.
Voorganger is Ds. van Dijk uit Dedemsvaart en de EPN-Band zal ons weer begeleiden met vlotte muziek.

We hopen dat jullie allemaal naar het GKC aan de Wilhelminastraat komen om er samen met ons weer een fantastische dienst van te maken. Zoals gebruikelijk bij
"Anders Kerken", staat de koffie weer om 10:00 uur klaar en om 10:30 uur beginnen we met de officiƫle dienst.

Beeldmateriaal van vorige "Anders Kerken"-diensten

Beeldmateriaal van vorige

Van eerdere "Anders-Kerken"-diensten staat beeldmateriaal op http://anderskerken.hyves.nl

Altijd leuk om terug te zien. Maar het is voor de werkgroep "Anders Kerken" ook belangrijk om feed-back te krijgen over de diensten. We doen ons best om een zo goed mogelijke vorm voor deze diensten te ontwikkelen maar daarbij zijn jullie reacties van groot belang. Ook die kunnen uitgewisseld worden op onze hyves-pagina. Het helpt ons wellicht om de formule nog meer op jullie behoeften af te stemmen.
We zien uit naar jullie krabbels.....
Daarnaast zijn er natuurlijk ook foto's te vinden op onze PKN-site : www.pkn-dedemsvaart.nl

Hartelijke groet,